ی زندگی
❣ ما پنــــــج نفــر ❣
ی زندگی



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت17:52---30 دی 1393
چی؟؟؟
چارتا؟؟؟؟
اونم با این قیافه هایی که شما دارین
پاسخ:از خداتونم باشه


دلارام
ساعت17:27---30 دی 1393
likeeeee
پاسخ:ممنون


آرزو
ساعت12:30---20 دی 1393
سلام خییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییلی قشنگ بود

پاسخ:ممنون
پاسخ:ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
پاسخ: نظر لطــــــــــــــفته
پاسخ: ممنون


آزیتا
ساعت21:04---19 دی 1393
هیچ وقت حسرت سه چیزو نخورید:
۱) زیبایی
۲) تیپ
۳) جذابيت
ما که داریم به کجا رسیدیم؟!
پاسخ:والا به هیچ جا نرسیدیم ¡¡¡
پاسخ: من که نرسیدم شما رو نمیدونم:|
پاسخ:هههههههههه من رسیدم خودم شوک شدم restartشدم برگشتم به ساخت کارخونه


sara yekta
ساعت16:36---19 دی 1393
پسر : عزيزم ماشينم رو فروختم!/دختر : از اولشم مى دونستم دوسم نداری ، بای/!پسر : آخه خواستم بگم يه بهترش رو گرفتم!/دختر نفــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــس من كيه؟! :|------------------------------------------------------ --------------باران باشد. . . . تو باشی. . . . . . . . یک خیابان بی انتها من میرم خونه چون مریض میشم هیچم از این قرتی بازیا خوشم نمیاد … از آمپولم میترسم !......سلام . ببلخشید هویجوری و سر برهنه و پابرهنه و سر زدم بهت.میگم: خوشا به حال کسایی که لینک من هستند/از غم دوجهان کشککی جستند/گرچه از دست بی اف و جی افهای خود خستند/ولی دل به وب با حال من بستند/دست و روی خو را شستند/شبانه روز تو وب من نشستند/گرتو هم خواهی ببینی روی آسایش و خوشی را/حرف مفت نزن و لینک بکن سارای موش موشی را/منتظر جواب لینکت هستم/پیشاپیش از خرید رژ لب و پنکک مست مستم/
پاسخ:????
پاسخ:هههههههههههههههههههه اسکوللللللللللللللللللللللل ولی بازم ممنون
پاسخ: بهله:|


mobina
ساعت13:49---19 دی 1393
baba nemizaran 4ta ro ba ham dashte bashim !!!
taraf b tipesh bar mikhore !!!!
پاسخ:هههههههههههههههههههه
پاسخ: بدو برو توووووو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

1:17 AM .. ❤️ ما پنــج نفر ❤️ .. یک شنبه ..

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 23450
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 1029
تعداد آنلاین : 1



قالب وبلاگ
گالری عکس

href="http://nonorchat.com/" title="Photo Editing">Mounting created Bloggif

امارگیر حرفه ای سایت

کد موس سیبیل